tisdag 1 maj 2007

En liten tur..









Tisdag 2007-05-01

..Blev det idag. Min sambo jobbar eftermiddag denna vecka så jag gav mig iväg på förmiddagen. Lite mulet och igen vind gjorde att jag inte kunde hålla mig hemma längre. Körde ut till Trummenäs camping och sjösatte där.

Jag rundade Trummenäs udde och vidare ut för att tittade lite på brofästet på möcklö bron. På tillbaka vägen stannade jag till hos Mormor och Morfar och drack en god kopp kaffe. Sedan blev det bråttom tillbaka min sambo skulle iväg till jobbet.

Väl hemma upptäckte jag till min stora förvåning att Cajsa och Johannes ( 7 & 4 år) satt framför datorn. Så till min stora glädje behövde dom lite luft och eftersom bonden släppt ut korna i Söndags så är det de mest populära målet just nu.

Så det blev en toppen dag med mycket luft och till och med lite paddling.

Inga kommentarer: