måndag 28 maj 2007

Skillingenäs

Måndag 2007-05-28

Äntligen kom jag ut på en liten kvällstur. Blev inte så lång (som vanligt) sjösatte ner vid Skillingenäs badplats och sedan ut och rundade Rollsö, Vagnö och sedan tillbaka mot badstranden, där det hela avslutades med lite lek i vattnet. Vatten temperaturen var förvånatsvärt behaglig så snart kan man nog lägga in torrdräkten för sommarförvaring.
Men allt som allt var det en skön liten kvällstur och jag stillade uteabstinensen lite i alla fall.

Plattvatten

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att höra att du gör någonting åt din abstinens! Förhoppningsvis så stillar jag min redan imorgon. Snygga bilder.

Anonym sa...

Hej Björne!

Vilken livsnjutare du är!!!!!
Vi har nu lagt till din Blogg bland våra favoriter och kommer följa dina paddelturer framöver både på vår hemma plan och andra smultronställen som du besöker. Tobbe följer gärna med någon gång om han nu får lov från sin bättre hälft ; )hi hi

Ha det gott!
Anna & Tobbe

Björn Svensson sa...

Hej Anna & Tobbe
Kul att Ni gillade bloggen. Och det är klart att vi ska paddla Tobbe!! Och när Ni köpt en kajak kan vi ju ta en tur allihop så slipper Anna och barnen att stanna på landbacken och odla gräsallergi ;-)

PS Vad jag vet så har jag bara ett liv så det är lika bra att ta till vara på det;-)

Ha det gôtt
Björne