lördag 14 april 2007

Lördags tur

Lördag 2007-04-14



Klockan ringer, känner mig lite trött efter Fredagens körning från Gbh. Sjösätter på Bökanäs camping, paddlar ut genom sundet mellan Torkö och fastlandet rundar Arpö och siktar på Arpökalven. Där sitter Erik & Pia och äter frukost.




Så jag passar på att ta min andra frukost i trevligt sällskap och med en underbar vy.

Vi hoppar i kajakerna och paddlar mot Hasslö bron rundar Almö på Öst sidan och hinner med en trevlig fika på Norrsidan. Sedan bär det av mot mot Slädös Syd sida, Där vi träffar från Hbg lilla felix och hans pappa Robert och från Karlshamn Kenneth & Kerstin och palle.

Efter än snabbfika från min sida var jag tvungen att lämna ett glatt och trevligt gäng.

Blev en kanon dag i Listerbys skärgård med mycket fika och kanon gott väder och många trevliga paddlare.

2 kommentarer:

eriksjos sa...

visst var det trevligt! Och kul med bilder, men de är lite små...

Björn Svensson sa...

Ja bilderna är lite små, får försöka fixa det (Är inte någon datanörd direkt).