torsdag 19 april 2007

Trä kajaker



Torsdag 2007-04-19




Inget paddlande idag det blåser storm. Men jag har lyckats komma över två snygga trä kajaker som jag faktiskt hör och häpna tänker hänga upp i mitt vardagsrums tak. JA jag ska provpaddla dom oxå men bara någon tur i sommar, dom är lite för fina för att ha som bruks kajaker tycker jag.

Bilder på den andra kommer lite senare. Den ligger inne i garaget och som sagt det blåser och regnar så jag är ej sugen på att bära ut och in kajaker i detta väder.

4 kommentarer:

eriksjos sa...

Kul!

Klart du ska paddla dem!

Ut och repa dem bara! Jag kan hänga på och leta sten!

;-)

Anonym sa...

Nja dom är lika fina som möbler, men lite havssalt beöver dom.

Björn Svensson sa...

Okej kul att man blev anonym i förra kommentaren.

E sa...

Fina kajaker men jag håller med Erik. Du måste fukta dem då och då så att de inte dammar igen.